I'm home

Kom hem för en liten stund sen från gymmet, det blev en tufft konditions pass på crosstrainen. Efteråt unnade jag mig en 20 minutare i solariumet. . . Men nu har jag precis fått i mig lite mat och ska strax börja fixa iordning lite här hemma. Sen ska jag bara ta det lugnt innan jag och Robin möter upp Johanna och Jesper vid 19.30 för fika och sen ska jag och Johanna slå våra män i bowling. Vi får se hur det slutar, men det är nog inte omöjligt eller vad säger du Johanna? ; )


Bild: Johanna, jesper, Robin och jag i Thailand, jan 2010.

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha det är klart de är möjligt gumman ;) Vi ska slå dom!

2010-03-06 @ 18:57:27
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0