Gossip girl

Äntligen hemma från jobbet, jag är riktigt trött efter att ha jobbat en hel helg. Det är inte alltid en dans på rosor att jobba helg, förutom att det är bättre betalt. Men på helgen är nästan alla lediga och man är själv då upptagen med jobb. Känns som jobb är det enda jag skrivit om nu i helgen och ännu mer jobb blir det i veckan som kommer . . . Fast det tackar jag inte nej till heller, för då har jag ännu mer pengar att spendera när jag hälsar på min underbara vän Emmie. (hehe) Lovar att det bli lite roligare uppdatering i veckan, håll utkick. Nu ska jag kolla på Gossip girl, hoppas ni haft en toppen dag. Kärlek!


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha snyggig broscharna från lindex du vet och kedjorna är från min gråa tröja ;)

2010-03-14 @ 22:25:48
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0