Friday

Det är fredag och solen skiner, vilket är hur skönt som helst! Gårdagens utgång på Club Caj blev riktigt lyckad, jag hade så himla roligt. Johanna gumman tack för en bra kväll! (lägger upp massa bilder senare) Nu på förmiddagen har jag tagit en frukost/fika med min vän Nina, det var jätte roligt och se henne för jag har inte träffat henne på 3 månader. Men nu är jag hemma hos mina föräldrar, jag ska nämligen ner till stan med min käre bror för och hjälpa honom och leta efter ett par vårskor. Återkommer efter det, ha en underbar dag allihop!


Jag och min tvillingbror

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Väldigt fin bild på er! :) Koffeloffe saknar man ju.

2010-03-26 @ 13:32:08
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0