SOFIS MODE

Jag köpte med mig Sofis mode hem från jobbet nu ikväll, vilket jag nästan gör varje tisdag. Ibland kan den vara hur bra som helst, men ibland är den värdelös. Som idag var den inte jätte bra, men några bra tips tyckte jag allt att det fanns. Det första jag gjorde ikväll när jag kom hem var och byta om till mjukis och sätta mig framför tvn och kolla på Desperate Housewives, men nu
tänkte jag kolla på två avsnitt av Glamorama som jag har missat.
Är det någon mer än jag som tycker att Glamorama är bra?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen:) Vad är det för typ av serie? den verkar intressant, vad handlar den om? Puss

2010-03-17 @ 09:51:06
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tycker faktiskt också att Glamourama är bra, lite otippat men har helt klart fastnat för den. Synd att det är sista veckan den sänds bara...

Kram

2010-03-17 @ 12:15:36
Postat av: Anonym

Jag tycler glamourama är laaaaaamt!! ;)

2010-03-17 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0