Bröllops fotografen

(Här är nlägget som skulle kommit upp igår, men datorn
stängdes av två gånger för mig. Därför gav jag upp)


Det tog mig över en timme att komma hem från jobbet nu ikväll, ändå hämtade min pappa mig. Det uppstod lite grejer på vägen hem nämligen. Det var en jäkla buss som försökte preja av oss vägen (det var rätt läskigt) och då blev han inte alls glad, därför bestämde han sig för att prata med denna mannen som körde bussen och när han väl gjorde det nonchalerade bara busschauffören honom och var allmänt otrevligt och åkte därifrån. Det gjorde inte pappa gladare, så han följde efter honom, ringde polisen och när väl polisen kom hände väl inte allt för mycket. Fast om jag känner pappa rätt så kommer han att ringa swebuss på måndag och anmäla honom av något slag. Det låter rätt roligt och fjantigt på samma gång, fast förstår väl på samma gång. Men det var min kväll och jag tänkte fortsätta den med att kolla på "bröllops fotografen" med min kärlek . . .

Några bilder från gårdagen:





Kommentarer
Postat av: l

vilken fin väska! vart är det ifrån? :)

2010-03-14 @ 12:06:34
Postat av: svar

Tack så mycket :D Väskan köpte jag i Thailand i år :)

2010-03-14 @ 21:48:17
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: st'H

den filmen är fan jäkligt skön^^ vad tyckte du om den?

2010-03-17 @ 13:43:09
URL: http://stylzhampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesnygga jeans! Vart kommer de från:)?

2010-03-28 @ 18:44:38
Postat av: Anonym

De kommer ifrån H&M : )

2010-03-28 @ 21:38:43
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0