Bowling

Är hemma från en riktigt trevlig och rolig kväll, vi mötte upp Johanna och Jesper på Coffee house by George för en fika och massa prat, sen gick vi till Scandic och tog oss ett glas vin och killarna varsin öl. Efter det var det dags för bowling vid 22.00 och det blev inte jag och Johanna i team som vi hade tänkt oss. Istället blev det jag och Jesper mot Robin och Johanna, tyvärr så förlorade vi. Men det går bättre nästa gång för oss ; ) Haha. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan sova. Skriver mer imorgon, Godnatt allihop!


Bjuder på några få bilder från kvällen;






Kommentarer
Postat av: hannah

vart har du köpt din snygga väska & vad kostade den? Köpt den nyligen?

2010-03-08 @ 10:31:27
Postat av: svar till Hannah

Den köpte jag i Thailand nu i januari : )

2010-03-08 @ 22:00:38
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0