Afrodans

Mitt inatten får man ett samtal från andra sidan jorden, jag blev så glad och jag ställer upp i alla lägen. Även om klockan är tio i två, det vet du. Jag saknar dig massor! Men nu vaknade jag för en liten stund sen, det blir en morgons powerwalk strax. Senare ikväll ska jag och Johanna skaka rumpa, vi ska på ett afrodans pass på friskis. Det verkar hur kul som helst, det ska bli kul och testa något nytt! Någon som testat det och kan säga vad de tyckte?


Bjuder på en härlig turist bild på Johanna och mig, Thailand 2010


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Afrodans är inte min melodi, men vet många som gillar det! :)

2010-03-23 @ 11:26:10
URL: http://lovisaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Miranda

Det är roligt är det, MEN arobiclatin ska du testa, världens roligaste pass ;) enligt mig!

2010-03-23 @ 12:13:16
Postat av: Anna

Nej ledaren på passet vid 18.00 är inte för rolig. Och de är väldigt enformigt och inget ös direkt :P men de är ju såklart olika :) Hoppas du tkr de är kul :D

2010-03-23 @ 12:51:15
Postat av: svar till Miranda

Ja arobicslatin har jag testat och det är grymt kul : ) hon som oftast har passen är rolig också. Får väl hålla mig till det om jag inte gillar passet idag. . hehe!

2010-03-23 @ 13:26:47
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: svar till Anna

Åh nej, det va ju inte bra :P Jäkla skit, men värt att testa ändå.

2010-03-23 @ 13:27:16
Postat av: Lisa

afrodans är hur kul som helst!

2010-03-23 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0