10 h 45 min

Förlåt för dålig uppdatering, men internet ville inte fungera igår kväll. Men sånt händer ibland! Fast nu funkar det igen och jag är precis hemma från jobbet. Jag har jobbat hela dagen från 07.00-17.45, så jag kan lova er att jag är helt slut.

Resten av kvällen kommer tillbringas med min fina Robin. Vi ska när som helst gå ut och gå en mysig kvällspromenad, sen ska vi laga någon god middag och sedan bara mysa framför en bra film med tända ljus och dippa gurka & morötter. . . Hoppas ni får en bra kväll allihop. Kärlek!


Bild: Jag och älskligen i Thailand 2010

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: dom är från Vila, och det är leggings :P :)

2010-03-05 @ 19:26:10
URL: http://angelicalinderum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0