Semester

Förlåt för min dåliga uppdatering, men idag började min semester som jag har i en hel vecka nu framöver. . . Vilket är underbart, då det är kanon väder också. Jag och min pojkvän började morgonen med och städa hela lägenheten och även tvätta, senare framåt 10.30 mötte jag upp tjejerna nere på stranden där vi tillbringade hela dagen.

Efter stranden åkte jag i princip bara hem och bytte om sen raka vägen till friskis för och köra ett tufft styrke pass. Nu ikväll har jag och min kärlek grillat tillsammans och vid 21.10 var vi på bio "Robin Hood". Jag har nämligen lovat honom tidigare att jag ska följa med på den, så idag fick det bli den ; ) Men filmen var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara, kanske var det alldeles för mycket krigs scener för min smak. Hoppas ni haft en jätte bra dag allihop, jag lovar att det blir bättre uppdatering imorgon. GODNATT ALLIHOP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite mer om hur du tränar? Hur ser ditt styrkepass ut?

2010-06-29 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0