ELSAS MODE

Nu ikväll har jag lagat mat till mig och min sambo, mums va gott det blev! Sen har jag myst med min sambo framför tvn och kollat på fotboll . . . Det enda man gör nu för tiden, men ikväll var jag snäll och kollade med han. Tur att vi har två tv apparater så jag kan se på det jag vill också ; )

Tidigare idag köpte jag "Elsas mode" en roman av Sofi Fahrman som jag velat läsa hur länge som helst. Men den har bara funnits i bok men nu har den äntligen kommit ut i pocket, därför var jag tvungen att köpa den. Någon som läst boken och isåfall vad tyckte ni om den?


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har läst den :) tyckte den var bra! :)

2010-06-14 @ 23:39:24
URL: http://theresewadensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0