Dear John

Nu åkte min pärla Johanna för en liten stund sen, vi har haft en heldag och det har varit super mysigt. Först kom och hämtade upp mig här och sen åt vi en mysig lunch på george, efteråt åkte vi till Eko hallen, A6, Ikea, solåsen och kollade lite möbler. Herregud vad mycket fint det finns, jag har hittat jätte mycket jag vill köpa. Jag och min sambo har bestämt att vi ska byta ut det rosa och gröna i vardagsrummet till lila detaljer istället och jag tror det kommer bli riktigt fint när det blir klart.

Nu ikväll åkte vi hem till mig och kollade på den efterlängade filmen "Dear John". . . Filmen var inte alls som jag hade tänkt mig, men den var ändå hur bra som helst. Trodde dock jag skulle gråta mer, men några tårar kom det allt. Ne nu ska jag avrunda här, jag har iallafall haft en riktigt bra dag. Men inom en timme blir det läggdags för imorgon börjar jag jobba vid 06.00-12.00. Godnatt allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0