AWESOME!

Helt otroligt att varje utekväll har blivit AWESOME varje gång det senaste . . .

Jag jobbade som sagt först till 21.30 igår, sen tog jag bussen hem och fixade iordning mig lite fort. Efteråt åkte jag på förfest hos becka och där var det jätte trevligt. Jag träffade även två jätte härliga tjejer som hette Alexandra och Emelie som läser min blogg, vilket var kul och höra. Men resten av kvällen hamnade vi på piren och var där tills ca 03.00 och sen klampade jag och Emmie in hemma hos mig strax efter 03.30 på morgonen.




Kommentarer
Postat av: emelie

haha väldigt trevligt att träffa dig med igår :D ha det bra kram emelie !

2010-06-20 @ 21:17:43
Postat av: svar till emelie

ja det var mycket trevligt :D

2010-06-20 @ 21:29:02
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0