Working lady!

Jobb, jobb och återigen jobb. Det känns som det är det enda jag skriver om just nu, men tyvärr så är det nästintill det enda man hinner med just nu. Jag sov ut ordentligt idag, eftersom jag inte fick göra det igår.

Nu tänkte jag köra ett pass med pilates bollen innan det är dags för mig att ta cykeln till jobbet och när jag väl slutat jobba, är det bara till att åka hem och sova igen eftersom jag måste upp vid fem på morgonen dagen efter . . . Det får bli roligare uppdatering imorgon istället, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar också på pressbyrån :)

2010-07-21 @ 12:10:11
Postat av: Alexandra

va trevligt, vart? :)

2010-07-21 @ 12:37:29
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Göteborg :)

2010-07-23 @ 06:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0