Kristianstad

Godkväll allihop! Det har varit dålig uppdatering idag, men det är helg och då har man inte mycket tid över att sitta vid datorn.

Jag har tillbringat hela min lördagkväll med min R och min familj, vi hämtade mat, satt och pratade och hade det väldigt mysigt. Sen gick jag och R bort till Johanna och Jesper som håller på och målar deras lägenhet här på Torpa, de flyttar ju in nu när som helst och deras lägenhet kommer bli jätte bra. Det kommer bli otroligt kul när de båda blir stadsbo och då bor vi ca 5 min ifrån varandra. Vi lär få stå ut med varandra, eller vad är det vi sagt pärlan? (haha) Men nu ska jag avrunda här och gå och lägga mig. För tidigt imorgon rullar bilen till Kristianstad, eftersom det är det dop som står på schemat hela dagen. Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, Ciao!


Bilder: Maj 2010, då Nim nästan var nyfödd och söt som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0