Vackert Dop

Kom hem för ett tag sen från Kristianstad, där vi har tillbringat hela dagen med min familj, min pojkväns familj och hans systers pojkväns familj och släkt. Vi har varit på Dop för Nim och allt var så vackert. Det var underbart väder, fantastisk mat och ett otroligt vackert dop. Det är absolut det finaste dopet jag varit på!

Syskonen-Sanna, Nellie och min Robin


Mina underbara svärföräldrar

Mina föräldrar

Dopet

Fantastisk sång av Sandra

Jag och R

En stolt morbror/Gudfar

Sötaste Nim

Jag och svärfar

Nim och en stolt Moster Nellie





Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga vilket underbart foto på din pojkvän när han lyfter upp Nim! jätte fint verkligen! :D

2010-07-18 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0