SNÖ

Kom hem för en stund sen från min underbara vän Ajnur, vi pratade massor och drack varmt gott te, köpte godis och kollade på paradise hotel . . . Det är alltid lika härligt och umgås med henne, vi har så roligt tillsammans! Men nu ska jag packa det sista, så jag har alltid klart inför imorgon, då vi lämnar Sverige för sol och värme. För om ca 23 timmar och 10 min åker jag och min älskling till Thailand, det ska bli så underbart att komma iväg och njuta av värmen tillsammans, vi ska sola & bada, ta massage varje dag, äta gott, dricka gott, åka på utflykter och bara njuta av det goda helt enkelt.

Det har också börjat snöa som sjutton ute och ännu mer snö ska det bli. Fast jag byter ut snön mot sol & värme istället . . .



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh thailand, vad skööööööööönt, hoppas ni får det jättefint :) & btw nice blogg. puss amanda

2010-01-06 @ 00:16:28
URL: http://amandamelbenyberg.blogspot.com
Postat av: Ajnur

JAG KOMMER SAKNAR DIG SÅ MYCKET!!!!!



Du är underbar vännen. Ta hand om dig.

2010-01-06 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0