Myskväll

Innan tjejerna kom till mig nu ikväll, så skypade jag med min underbara vän Emmie. Jag saknar dig massvis, det var skönt att prata med dig idag och hoppas vi kan prata snart igen <3 Nyss lämnade tjejerna mig, känns lite extra tomt nu att vara ensam med tanke på att vi var 8 st här. Vi har haft en jätte mysig kväll, de kom hit vid 18.30 och jag bjöd på lite mat och sen bestod en stor del av kvällen av massa prat och skvaller . . . Får göras om snart igen! : )

Jag har även glömt att nämna, att jag shoppade lite häromdagen, jag köpte mig ett par nya träningsbyxor och ett par snygga tajts från ginatricot. (Lägger upp bild på det någon dag nu framöver) Hoppas ni haft en bra dag allihop, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0