It´s hard to say goodbye

Har precis sagt hejdå till min bästa vän Emmie, som åker till USA (Washington) imorgon vid ca 07.40 och stannar där i ett helt år . . . Det var jobbigt att säga hejdå, men hon kommer alltid ha samma plats hos mig. Riktigt vänner klarar detta och det gör vi. Det blev både tårar och skratt . . . Fast vi ses ju igen i April som tur är, hon är verkligen bäst. Finns ingen som är så speciell för mig som hon är!


Jag och världens bästa vän

Tidigare idag har jag och Robin bara packat hela förmiddagen, sen åkte vi och växlade pengar på forex och vid ett tiden åt vi lunch hemma hos min Mamma, alltid lika mysigt. Sen gjorde jag klart ett fint album Emmie fick innan (som jag hoppas hon tar med sig ;) . . Resten av kvällen kommer att tillbringas hemma hos Ajnur, ha en underbar kväll. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0