God morgon

God morgon allihop! Idag sov jag ut för första gången sen jag kom hem från Thailand, vilket var väldigt behövligt och riktigt skönt. Dock har jag blivit jätte förkyld och känner mig inte helt hundra, men får hoppas att det inte blir värre . . . Idag ska jag städa lägenheten, göra lite arränden på stan, träna, kanske fika och sen vara hundvakt åt våran lilla Molle. Imorgon kommer äntligen min älskling hem som varit borta sen i lördags, jag saknar honom massor. Skriver mer senare idag!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Schh! Jag har inte träffat min älskling på 23 dagar.. slå det du ;) <3

2010-01-29 @ 03:48:12
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: lina

Hej ! Jag såg en bild på din balklänning (den korta) och undrar om du hade tänkt sälja/hyra ut den i år ? för i så fall skulle jag vara vääääldigt intresserad! Den är oerhört fin : )

2010-01-30 @ 13:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0