Lovely day

Idag har jag haft en jätte bra dag, började dagen med en runda på stan med min bror Kristoffer. Det blev massa shopping för hans del, så hoppas att han blev nöjd med sina köp som jag hjälpte honom med ; ) Efter det åkte jag hem till Sanna som jag nu tillbringat hela dagen med sen kl:13.30. Vi har haft det jätte mysigt och roligt. Även Jenny och Lovisa var med och lagade en god lunch som bestod av tacogratäng och sallad, till efterätt delade vi fyra på en Semla. Men sen åkte jag och Sanna upp till A6 och shoppade lite, det blev bara en ring och två naglack för min del, senare vid 19.30 mötte vi upp Jenny och Lovisa igen för och gå på bio. Vi kollade på "Farsan" som var ganska bra, vi fick oss alla ett gott skratt iallafall ; ) haha. Men återkommer imorgon med bättre uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Veronique

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

2010-02-17 @ 04:35:48
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0