SHOPPAT

Nu är vi hemma efter ett par mysiga timmar på Ullared, men vi fick trängas rejält för och komma förbi med våra kundvagnar. Man fick ju ett antal på sig när man gick där mellan gångarna (haha). Det var faktiskt mer folk än vad vi trodde det skulle vara, fast det hindrade inte oss från att shoppa. Det blev massa nödvändigt och en hel del julklappar.

Jag och Johanna fick inte nog på Ullared, fast det fick R rätt fort. Jag ska strax bort till henne igen och då ska vi vidare till stan för möta upp Rosanna, eftersom vi ska fortsätta vårat shoppande. Det är lika bra när man ändå är igång och i år tänkte jag att jag ska vara färdig med alla julklappar i tid. . .


Jag och pärlan var nöjda efter vårat shoppande

Min glada älskling efter någon timme inne på Ullared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0