NYÅRSAFTON

img_0491 (MMS)

Hej bloggisar! Nu på förmiddagen har jag och pärlan Johanna tagit en promenad längst havet i soluppgången, det var så fint och mysigt. Vi tog lite kort som ni ska få se när jag är hemma igen.  Sen när vi kom tillbaka till stugan, hade de fixat mega frukost med allt gott och nu är vi på väg in till stan för och kolla lite i butikerna. Förresten är ni redo för ett nytt år? Det är jag i allafall och jag ska fira det med dessa underbara människor, jag är nöjd med detta året och känner redan att 2011 kommer bli ett bra år. Hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton, love from me!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser riktigt mysigt ut! :) Hoppas din nyårsafton blir fin! gott nytt år!

2010-12-31 @ 13:03:56
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0