NEW WEEK

Godmorgon bloggisar! Ny vecka, nya tag och vi är nu inne på julveckan. Åh så mysigt, jag längtar verkligen tills på fredag då jag och R ska tillbringa hela julafton och natten hos hans vackra syster Sanna.

Detta är en vecka då nästan alla känner sig stressade inför julen och att man ska vara klar med alla julklappar. Jag är lite en av dom! Jag trodde jag skulle vara klar med alla julklappar men icke, därför ska jag förhoppningsvis göra de sista ärenderna idag och hoppas på att allt blir klart.


Nu är det dags för frukost, återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:40:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0