JULFIKA

Strax efter tre tiden idag kom mormor, morfar och mina föräldrar hem till oss över en mysig julfika. Jag bjöd på Bounty bollar, marsipan bollar, Rocky Road, Lussekatter och pepparkakor, vilket uppskattades väldigt mycket. Jag tycker det är så mysigt att kunna bjuda på sitt eget verk, det blir mysigare på något sätt.

Direkt efter att de åkt följde jag med mina föräldrar till City Gross för och handla, där köpte jag även en jätte fin Julgransfot som jag är så nöjd med. Den är gjord i smidesjärn och är i antik design (bild kommer). . .


Kommentarer
Postat av: C

Hej! Fint kakfat, vart har du hittat det? : )

2010-12-20 @ 08:19:26
Postat av: SVAR

svar till C: Kakfatet hittar ni på Village, det finns i de flesta inredningsbutiker.

2010-12-20 @ 09:57:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0