Pärlan

Jag har inte haft tillgång till datorn på hela dagen eftersom jag varit iväg. Jag mötte upp pärlan Johanna hemma i hennes nya lägenhet. Sen åkte vi till IKEA, gick på A6 och sen en sväng nere på stan. Efteråt blev det god thai mat, skvaller och massa prat. Jag är väldigt glad att Johanna är hemma igen från kroatien, hon är min pärla och jag är riktigt glad att jag har henne.



Ikväll har jag haft lite kvalitetstid med min kära mor. Vi har varit här hemma hos mig och bara tagit det lugnt, pratat lite och haft det mysigt. Det behövs ibland . . . Hoppas ni haft en jätte bra dag allihop, men snart blir det läggdags för mig. För imorgon ska jag upp vid 05.00, mindre kul. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0