Monday

De dagarna man är ledig, vill man passa på och hinna göra så mycket som möjligt. Som idag var hela min dag uppbokad. Det är skönt tycker jag, eftersom man måste planera dagarna nu när man jobbar väldigt mycket. Jag mötte upp käraste Louise efter jag hade tränat, jag tog cykeln till hennes nya lya och den var jätte mysig. Sen åkte vi ner till stan och kollade i butikerna, jag inhandlade lite smått och gott (visar imorgon, så håll utkik). Efter det hämtade vi upp Emma för vi skulle skjusa henne till djursjukhuset med hennes lilla vovve. Stackarn, hoppas han blev bättre! Efteråt blev det en god pasta romana på George, det blev mycket prat och skvaller. Alltid lika trevligt!

Under kvällen har jag hunnit med en promenad runt munksjön med pärlan Johanna, våra munnar gick i ett. Haha, vi har alltid lika mycket och prata om varje gång och jag gillart ;P Strax blir det läggdags, hörs imorgon igen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0