KORFU

Världens bästa Mamma överraskade mig med och säga att hon vill bjuda med mig på en sista minuten i början av september till Korfu. Fast det beror lite på hennes skola (hon studerar) och hur allt ser ut nu i början av deras termin. Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg, för det behövs. Va underbart och åka iväg och bara koppla av och sola och bada. Det är precis vad jag behöver just nu! Men det återstår och se om vi kommer iväg till Grekland eller inte.

Förresten någon ni inte visste om mig, är att en liten del av mig är grek . . .

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gillar om det du skrev! Trevligt att se en del prima grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0