06.00

Fullt upp hela dagen, började med jobb vid 06.00 och direkt efter jobbet kom Emmie hem till mig. Vi har lagade mat, pratat massor och kollat på film. Perfekt väder för en mysdag som denna! Jenny tittade även förbi, men nu åkte båda två hem.

Så nu är det dags för mig att byta ut myskläderna till mina träningskläder och gå ut och köra intervaller . . . Jag ska även ta vägarna förbi solariet om jag orkar, för nu vill jag inte vara blek längre. Jag känner mig mycket finare och fräschare när jag är brun. Hörs senare och då blir det roligare uppdatering!




Kommentarer
Postat av: sandra

vilken mysig dag det låter som, perfekt när de är så här dåligt väder! hoppas din kväll blir lika bra. kramar! :)

2010-08-11 @ 19:39:50
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0