Sunday

Idag fick jag äntligen sova ut efter tre dagars jobb, då jag fått gå upp tidigt varje dag. Så nu känner jag mig utvilad! Jag har tyvärr inte haft någon tid över för och blogga under helgen, då jag både jobbat, umgåts med mina nära och kära, sen har en på mammas sida gått bort (R.I.P)! Därav att jag inte orkade blogga under dagen igår. Men idag har jag lite tid över för och sätta mig och blogga. Gårdagen bestod av jobb mellan 08.30-14.00, sen åkte jag och min sambo hem till mina föräldrar och åt lite god mat och myste där hemma. På kvällen blev det utgång med tjejerna och några killkompisar, vilket var himla trevligt.

Idag ska jag tillbringa dagen med min underbara sambo, vi ska snart gå ut och gå en lång promenad och efteråt ska vi laga lite god mat och bara mysa. Kvällen återstår och se, jag är sugen på bio. Men vi få se vad det blir för kul, ha en jätte bra dag allihop. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0