Typiskt mig.

Typiskt mig att glömma nycklarna hem till min lägenhet, så jag fick promenera hem till min kära familj så länge tills min sambo kommer hem från sin match . . . Jag är helt färdig efter jobbet, det har varit otroligt mycket och göra idag förutom sista timmen då jag antar att alla satt fast klistade framför tv. Då HV71 och Djurgården spelade match, men det blev lika tror jag iallafall. Själv är jag inte så insatt, fast lite roligt är det nu när HV är i final kan jag faktiskt erkänna ; )

Men snart får jag förhoppningsvis pallra mig hem igen och då ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Sen imorgon på morgonen ska jag pallra mig till friskis för och köra ett hårt konditions pass. Sen väntas jobb imorgon igen, jag kommer inte hinna göra mycket denna veckan än och jobba och träna. Eftersom jag har rätt dumma jobbtider denna veckan, men det är sånt man får ta ibland.

GODNATT SVERIGE!



Ja om man vill se ut såhär, så behöver jag verkligen träna hårt. . .


Kommentarer
Postat av: hanna

fast det där är alldeles för smalt så de hoppas jag inte du vill! du är fin nu!

2010-04-22 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0