Sunday

Hej sweetheart's! Direkt efter jobbet igår kväll vid halv tio, åkte jag raka vägen hem för och byta om fort. Eftersom jag skulle möta upp tjejerna hemma hos Robban och Lisa där förfesten var, men den varade inte länge . . . Sen hamnade vi på huset och efter några timmar gav jag upp då det var en nykter kväll för mig, men det var riktigt kul och otroligt mycket folk ute. KUL ATT HV71 VANN SM-GULD!

Idag sov jag ut ordentligt, sen åkte jag och min underbara pojkvän och fixade lite arränden. Vi köpte även en stor silverspegel och gardinstänger till hemmet, jag älskar spegeln. Den kommer vara perfekt i sovrummet! Men nu är Robin på match och kommer hem senare ikväll. Så jag städa lite nu och sen ska jag promenera ner till friskis för och köra ett hårt konditions pass. Resten av kvällen kommer tillbringas med Robin när han kommer hem igen, då blir det massa mys och en bra film. Hoppas ni får en bra dag i det härliga vädret!

Några bilder från helgen:



Kommentarer
Postat av: johannaaaa

hahahha vem fan klappar mig i huvet?? ;D

2010-04-25 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0