SJUKIS

Har sovit i en hel timme nu, jag har fått feber. Jag är även jätte förkyld och har ont i halsen, så mina planer idag fick skjutas upp, jag som skulle träna och umgås med Johanna. Men nu blev det inte så. Jag lovar att jag blev sämre idag, bara för att jag tränade igår. Typiskt mig! Så nu får jag kurrera mig ordentligt och fortsätta ligga här i sängen med en varm kopp med grönt te, alvedon och halstabletter. Återkommer kanske senare om jag orkar . .

Jag vill åka tillbaka till Thailand och bli brun igen.
Bilder: Thailand, Januari 2010.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja det kommer nog bli att jag börjar sen igen ;) Gumman hur mår du igentligen ?! Du ska ju inte bli sjuk nu ju! Krya på dig raring ;P

2010-04-08 @ 19:17:48
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0