Shoppat

Hej allihop! Idag vid 10.00 var jag på friskis och körde ett hårt pass i 1,5h. Sen gick jag hem för och fixa iordning mig, eftersom jag skulle möta upp min kära vän Sanna på stan för en shoppingtur. Jag köpte en klänning från h&m som kommer användas flitigt i sommar, sen en militärgrön skjorta och en beige väska från ginatricot. 

Men nu sitter jag hemma hos min familj och har precis skypat med Emmie. Vilket alltid är lika trevligt och vi ses om mindre än 4 veckor. Jag längtar, vi kommer ha sjukt kul! Resten av kvällen består av födelsedagsfirande för Ajnur då hon fyllde 20 år igår. Grattis hjärtat! Så jag ska till henne en sväng, men tyvärr blir det inte länge eftersom jag börjar jobba vid 06.00 imorgon.  



Ha en riktigt bra kväll, Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0