Mysdag

Kom precis hem från en super mysig dag med underbara Lovisa. Hon hämtade upp mig här strax innan 16.00, sen åkte vi ner till Waynes Coffée och satt och pratade på deras uteservering i det härliga vädret. Efter det åkte vi till stadsparken och tog massa flummiga kort och nu den sista timmen har vi umgåts med Jenny och Frida. Vi åkte till A6 och kollade lite, men jag var duktig och höll i pengarna ; ) Jag får spara mig till London & Washington . . .

Resten av kvällen ska jag kolla på tv, sitter nu och kollar på Dating in The Dark, sen är det Desperate Housewives och efter det börjar Cougar Town. Ha en fortsatt trevlig kväll allihop, CIAO!







Kommentarer
Postat av: Loovisa

Du är bäst gumman <3

2010-04-13 @ 21:55:06
Postat av: Caroline

Det var ni två som tutade på mig igår vid torpa va? Såg först inte nämligen :P

2010-04-14 @ 11:51:07
URL: http://ccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0