Hurtig.

Förlåt för dålig uppdatering idag, men det beror på att min kära sambo tog med datorn till skolan idag och det skulle han även göra imorgon också. Så vi får se om det blir någon uppdatering imorgon, men håll utkik!

Idag har jag verkligen känt mig hurtig, jag började morgonen med att sova ut ordentligt. Sen skulle jag egentligen träffat Johanna för en promenad, men det blev tyvärr inte så. Då vi tyckte vädret var sådär! Istället städade jag lite här hemma, sen strax innan 11.00 åkte jag ner till friskis och körde ett kondition och styrke pass i 1,5h. Efter det var det bara att cykla upp till jobbet på ekhagen och jobba mellan 14.00-21.30. Jag var duktig och cyklade både till jobbet och hem nu ikväll, alltså blev det 11,2km . . Herregud vad motion jag har fått idag! Men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, CIAO!


Kommentarer
Postat av: A

Hej! Jag undrar vad du har för storlek i dina jeansshorts som du köpte från H&M för några månader sen? Funderar på att beställa ett par likadana men vet inte vilken storlek jag ska ta :) Kram

2010-04-28 @ 10:59:43
Postat av: svar till A

Hej, jag köpte mina i storlek 36. Men de är för stora, så jag rekommenderar en 34 iallafall. Eftersom det är en boyfriend modell . . . Jag ska beställa nya i storlek 34 :)

2010-04-28 @ 17:49:27
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0