Club Caj

Gårdagens utgång med goingarna Johanna, Louise och Julia blev jätte lyckad. Det blev en kväll fylld med vin, dans, skratt och skvaller. Innan utgången lunchade jag med Ajnur, vilket var lika trevligt som alltid, vi gick även en stund på stan och jag fick med mig två klänningar. (visar senare)

Men idag ska jag umgås med Sanna, sen ska jag ut och gå runt munksjön, sola och ikväll blir det utgång igen med massa gamla klasskompisar och med tjejerna. Det kommer nog bli ännu en lyckad utekväll!





Kommentarer
Postat av: Louise

hahah älska sista bilden ;D

2010-04-02 @ 12:07:21
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för en sjukt rolig kväll! :) Sista bilden var otroligt snygg! Hahaha

2010-04-02 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0