Core/Aerobics dans

Nu har jag precis lagat lite god mat, wokade grönsaker, ris och kyckling blev det. Mums va gott! Jag har som sagt varit och tränat idag på sense, vilket var sjukt jobbigt. Började med att köra kondition i 30 min innan core passet började vid 18.30, sen efter det körde jag ett aerobic dans pass i 1h, träffade även Emma som också skulle vara med på passet. Så vi körde hårt ;) 


Bild: Google.se

Jag, Emmie och Sanna var på A6 tidigare idag och det blev en massa shopping. Jag hade bara tänkt att köpa bootsen, men mer än så blev det. Jag fick med mig ett par svarta jeans hem, en päls väst, en väska, två oversize toppar, puder, rouge och bootsen. Jag är hel nöjd med dagens köp, men orkar inte lägga upp bilder nu. Lovar göra det imorgon innan jag börjar jobba. Nu ska jag fortsätta kolla på "svenska hollywood fruar" med min älskling. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0