Shopaholic

Min nya party väska
från Gina tricot för 149:-


Det blev en riktigt trevlig sväng på stan med tjejerna, vi möttes upp utanför Jensen's och åt en god lunch. Det blev mycket prat om minnen och skvaller. Sen promenerade vi ner till stan och jag köpte mig en partyväska från Gina Tricot som troligtvis kommer invigas i helgen, när det blir utgång på lördag.

Idag när jag var på jobbet fick jag också veta att jag är ledig tre dagar denna veckan, vilket var väldigt behövligt vill jag lova! För på bara två veckor har jag jobbar i över 100 timmar, då kan ni förstå att jag inte haft så mycket fritid över. Ne nu ska jag kolla på första avsnittet av Desperate housewives, missade ju det tack vare jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

behöver också köpa en snygg partyväska!

2009-10-07 @ 08:25:54
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Ottilia

jag tycker du är superduktig Alexandra. Ta vara på din ledighet!! :) snygg väska btw.

2009-10-07 @ 13:12:56
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0