Lyckad

Kvällen igår som spenderades hemma hos mig, blev otroligt lyckad.

Förfesterna blir som sagt alltid bäst! Jag är otroligt seg idag, kom hem lite efter 03.00 inatt och då skulle Robins kära kusin Adam och Pressfeldt sova hos oss också. De stannar nu tills på tisdag morgon, vilket blir trevligt eftersom man inte träffar dem så ofta. Ikväll kommer jag troligtvis inte kunna ligga framför tvn och bara ta det lugnt, kolla på ensam mamma söker osv. För tvn kommer att vara upptagen av ca 6 st killar som spelar xbox. Så vi får se vart jag tar vägen,
hoppas att ni får en jätte bra söndag!


Kommentarer
Postat av: lisa

Tack för igår! :) Tog du några fler bilder än dem på facebook?

2009-10-11 @ 15:29:35
URL: http://lisaellennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0