Glutenintolerans

Hej allihop! Lovisa lämnade mig precis, vi hade myskväll igår. Vi kollade på desperate housewives, film, åt naturgodis, melon och vindryvor. Men idag sov vi ut ordentligt och nu hade jag tänkt och städa lägenheten, senare idag ska jag träna på friskis och ikväll är jag och Robin bjudna hem till Mamma på middag.

Sen har jag också bestämt mig för att ändra mig till den kost jag ska följa egentligen, igår när vi var och stor handlade köpte jag gluten bröd, gluten pasta och sådant som jag bara kan äta. Jag har slarvat under en lång tid med min glutenintolerans och kände att jag ska börja skärpa till mig nu. Bättre sent än aldrig, för jag har verkligen försökt många gånger att ändra mig, fast utan att lyckas. Men det är svårt och nu blir det ändring. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0