Svettigt

Hemma efter ett otroligt hårt konditions pass på crosstrainen, 1h blev det idag och det brände ordentligt. Jag var helt slut när jag var klar! Efteråt belönade jag mig med min efterlängtade solning på sense. Innan träningen träffade jag Lovisa och det var mycket trevligt som alltid. Jag hann också ner till stan en snabbis innan jag åkte hem till henne och jag köpte en flanell skjorta (visar den senare eller imorgon)


Nu när jag kom hem skulle jag egentligen kollat på desperate housewives, men det visade sig att jag redan hade sett det. Märkligt! Jag måste ha laddat ner fel avsnitt förra veckan ;) Istället ska jag nu kolla på en film med min underbara sambo. Skriver mer imorgon, PUSS!

Kommentarer
Postat av: nikki

det är bannemej fel på mig! förslag på hjälp darling..? :)

2009-11-17 @ 23:12:30
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: nikki

hur ska vi någonsin kunna sluta slösa pengar alexandra.. måste verkligen spara känner jag men roligare att shoppa :)

jo det var mysigt att få komma iväg en stund från vardagen, bodde på first hotels, ni hade bott där va?

men nu är det jobbelijobb som gäller igen , tills jul :) hur har du det med jobben?

2009-11-17 @ 23:27:42
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0