Resan bokad

Kvällen har tillbringats framför tvn som sagt och Robin har letat resor som bara den. Sen hittade han en jätte billig resa till Thailand i två veckor, men vi har pratat om 3 veckor fast nu blev det 2 veckor iallafall ;D Robin tyckte att det var ödet att vi skulle boka denna resan. haha! Eftersom den landar i Krabi, vi åker på natten och åker hem på kvällen och sen är var det riktigt bra pris på resan också. Så det kommer bli alldeles underbart, precis som förra året. Den 6 januari åker vi äntligen till paradiset igen! Jag längtar redan och tiden kommer gå fort.


Bild: Från Thailand, januari 09.

Men nu ska vi sova för imorgon blir det morgons träning på friskis.
Hoppas att ni haft en jätte bra helg, för det har jag haft. PUSS!


Kommentarer
Postat av: lisa

åh vad härligt! :D

2009-11-02 @ 13:23:00
URL: http://lisaellennystrom.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hej! :) jag och min pojkvän funderar på att åka till thailand, men vi har inte varit där förut så vi skulle gärna vilja veta vilka "mysiga" städer man kan besöka och annat kul du kanske kan rekommendera att göra när man är där. Kanske är fler än jag som vill veta :)

2009-11-02 @ 20:43:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Svar till vanessa

Ja du, det finns massor att besöka. Som tex Koh Samui och sen ta en snorkling tripp till Koh Nang Yang(det är en helt fantastisk ö, se bilden ovanför), Koh Tao, Phi Phi öarna som alla pratar om ;) , även på turistiga Phuket finns det små pärlor som Kata Noi :) Det är vad jag kan komma på just nu, du får gärna fråga mer om du vill. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig lite iallafall :)

2009-11-02 @ 23:19:12
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0