Tröttis

Dagen har varit bra, förutom att jag känt mig rätt hängig och halv sjuk hela förmiddagen. Men jag kom upp från soffan tillslut och nu har jag träffat min barndomsvän Jonna över en kopp te, det blev mycket prat och skvaller. Det var alldeles för länge sen vi sågs, så vi hade massor att prata om vilket alltid är lika trevligt.

Resten av kvällen skulle egentligen spenderat med Lovisa, Emmie, Hanna och Jenny. Men tyvärr känner jag mig inte jätte pigg, så det får bli en annan dag. Istället blir det film och soffan hela kvällen, Robin kommer nog hem snart och gör mig sällskap. Återkommer senare kanske!

Kommentarer
Postat av: Hillevi.

haha ja hon är söt ;) lite jobbig just nu bara !

2009-11-05 @ 20:10:38
URL: http://hillevicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0