Fars dag

Idag sov jag ut ordentligt, sen var det bara att börja fixa iordning sig för ett informations möte vid 12.00 som jag skulle följa med Emmie på angående au pair i USA. Jag vill verkligen med åka, men det lär ju inte bli av förrens i efter sommaren isåfall. Sen måste man våga också, gör jag det? För jag behöver först körkort och kommer då behöva ta en intensiv kurs. Men Emmie min bästa vän ska åka snart och det blir nog i början av Januari. Jag kommer att sakna henne jätte mycket, du är en fantastisk vän!

Resten av min söndag kommer tillbringas hemma med min käraste, vi ska baka som vi aldrig hann med igår. Sen ska jag ut och springa ikväll och vid 19.00 ska jag kolla på Top model och direkt efter det är ensam mamma söker.

Hoppas att ni haft en jätte bra helg, kärlek!
Eftersom det är fars dag idag,
så får Pappa extra mycket kärlek.

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej!

Såg precis att du hade planer på att kanske åka som Au pair. Jag tänkte bara säga att det är värt det. Livet på andra sidan är speciellt men samtidigt riktigt kul och jag ångrar inte en sekund att jag lämnade sverige för att åka. Man ser allting på ett helt annat sätt härifrån och man kommer få vara med om så mycket, uppleva så mycket. Har du några frågor så svarar jag gärna :)



Hoppas allt är bra hemma.

Sandra

2009-11-09 @ 05:23:22
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0