NERVÖS

Det var länge sen jag var såhär nervös och jag har noll koll. Jag vet inte alls hur jag ska ha håret, min klänning måste sys & fixas så att den blir helt klar tills imorgon och det ska jag fixa själv. Kan ju hoppas jag lyckas bra! Sen imorgon ska det regna, vilket känns riktigt surt. Åh va fint med paraply. Haha! Imorgon är den dagen man har väntat på ska komma i alla dessa tre år och nu är det äntligen våran tur och gå på bal.

Idag har det verkligen varit fullt upp och jag kommer inte hinna skriver mer nu heller, eftersom snart kommer Emmie hit och vi ska snart iväg igen för och fixa  Och ifall ni vill kolla imorgon, så är jag där vid ca 16.10. Kommer du?
Ha det underbart så hörs vi på torsdag, Puss&kram.



Kommentarer
Postat av: lisa

de må vara stressigt idag och imorgon innan balen men sen så UNDERBART ni kommer ha! :)I will be there.

2009-05-19 @ 19:46:20
Postat av: nikki

klart jag kommer ! le hela tiden för folk tar kort på dig från alla håll och kanter :)

2009-05-19 @ 19:46:36
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska komma och kolla imon, känner även några andra som ska gå...

Hoppas att regnet inte faller just då!

2009-05-19 @ 20:35:55
Postat av: Ellinore

Ni kommer va så himla fina allihopa:):)

& sool hoppas vi på!

2009-05-19 @ 22:31:58
URL: http://ellinorejohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

LYCKA TILL babe! klart jag kommer och kollar :) ska bli så himla roligt att se er! <3

2009-05-20 @ 09:10:58
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0