27 Maj

Det har varit jätte skönt med 8 dagars ledigt från skolan, vi har bara haft ren tur att det varit massa studiedagar och sen var det lång helg. Men idag var det skola igen och nu är det inte långt kvar. Jag håller på med de sista nu som ska vara klart. Nu gör jag t ex. klart aerobics passet jag ska ha imorgon, bra timing ;) Sen har jag några inlämningar kvar och efter de är det över.

Men efter skolan idag åkte jag ner till stan för och testa balklänningen, och så han hade gjort kändes inte alls bra. Jag håller nämligen på och ändrar bysten på balklänningen och ja jag vet inte hur det kommer sluta, jag får helt enkelt hoppas på det bästa. Framåt 19.00 ska jag gå till klippoteket för och prata balfrisyr tills på tisdag och jag har absolut ingen aning om hur jag vill ha det, men vi kommer nog på något bra. Sen ska jag ut och gå en lång runda och resten av kvällen kommer tillbringas framför tvn, grey's anatomy vid 21.00.
Ha en underbar dag sweetheart's!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du gå på bal igen? :)

för du var väl på en för några dagar sedan? ;p

2009-05-27 @ 17:33:19
Postat av: SVAR till anonym

Ja det ska jag, jag gick ju senast på min egna bal(sandagymnasiet) men nu ska jag gå på EDs bal den 2 juni med min bästa killkompis :P



Ha det bra!

2009-05-27 @ 20:34:45
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0