Tröttis

Hej allihop! Idag var det riktigt ruggigt väder ute, snöblask är inget som uppskattas av mig. Jag som trodde våren var på väg, men jag kanske hade fel? Annars idag började jag dagen med ett grymt bra aerobics pass mellan 8.00-9.00, sen har jag haft praktik mellan 11-18.00 och det har varit fullt upp hela dagen. Men det har varit en jätte bra dag iallafall!

Så nu är jag äntligen hemma och jag är jätte trött. Så när jag kom hem passade jag på la mig i soffan och sov en halvtimme, och det behövdes verkligen ska jag säga er. Sen idag har jag och Robin skickat mejl på två nya lägenheter, som vi verkligen hoppas är bra & att vi får någon av dom. För jag orkar inte leta mer, jag vill bara veta att vi ha en lägenhet som vi bara kan längta efter och flytta in i.  Så håll tummarna nu! Vi letar ju som galningar. Men nu ska jag göra lite mat till mig själv och lägga mig i soffan och vänta på att robinälskling kommer hem från träning. Hoppas ni haft en bra dag!

KRAM ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0