Lördag

Hej allihop! Har haft lite tid över att blogga de senaste dagarna & det lär fortsätta vara såhär iallafall tills på måndag. För nu är det fullt upp hela tiden med lägenheten, allt ska packas upp & vi ska spackla igen hål och måla om i stort sätt överallt. Så jag kommer inte ha någon tid över, eftersom jag jobbar idag mellan 15.45-22.15 och imorgon mellan 12.45-22.15.

Men efter jobbet ikväll ska jag varva ner framför tvn och kolla på fotboll med pojkvännen, min familj och hans familj. Ne nu måste jag bege mig till jobbet, hoppas ni får en bra lördag.

KRAM ALEXANDRA

Kommentarer
Postat av: sofia

jahaoo :) najs

2009-03-29 @ 10:29:54
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Hej

vad jobabr du med?

2009-03-29 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0