Happy day

God kväll. Det var så skönt att vakna upp idag när det var så himla fint väder ute, jag tycker det är mycket lättare att gå upp när det är finare väder ute än när det är grått och disigt ute. För då vill man bara lägga täcket över huvud och sova vidare och jag tror inte bara det är jag som känner så? Sånt här väder får det fortsätta vara, för nu känns det som våren är på väg på riktigt.

Min onsdag har varit jätte bra.

  Skola 10.10-14.00
  Fixat med förberedelser till balen
  Fixat naglarna hos Camilla
  Fikat &  gått på stan med Mathilda
  Kvällspowerwalk runt munksjön med Robin.
  Grey's anatomy 21.00

Men nu blir det en kvällspowerwalk för min del,
hoppas ni haft en bra dag. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0