Honey I'm home

Åkte ner till stan efter skolan och kollade på massa inredning till vår nya lägenhet.
Så Mathilda kom och gjorde mig sällskap en stund innan hon skulle iväg. Och jag hittade en hel del som jag vill inhandla! Men det blev inget sånt idag, det får vänta tills i helgen. Fick iallafall med mig ett halsband som jag velat ha ett tag och sen blev det kakformar & en söt porslin bakelse från honey I'm home. Men det blev lite mer shopping på A6 sen och då blev det ett par jätte söta rosett öronhängen och pärlarmband som alltid är bra att ha.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är verkligen så söt tjejen. En naturlig skönhet! Men du. vart ligger den butiken någonstans? Hur kan jag ha missat den ;)

2009-03-25 @ 18:30:25
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt de fina örhängena?

2009-03-26 @ 10:04:33
Postat av: Emmie

Va fin du är på bilden hjärtat <3 Förlåt att jag inte ringde upp Kim kom på det efter att vi kollat klart på ett tv program.

2009-03-26 @ 14:28:12
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0